Afdeling Corporate Communicatie
De Afdeling Corporate Communicatie is opgericht binnen de IDEIS-stichting om de corporate reputatie van het instituut te beheren en interne communicatieactiviteiten uit te voeren volgens de missie en visie van het onderwijs- en onderzoeksinstituut.

Als Afdeling Corporate Communicatie;
-
Bijeenkomsten, seminars, projecten, enz. organiseren, gericht op het vormen van de corporate identiteit en het vergroten van de bekendheid door het communicatiebeleid van de instelling vast te stellen.
-
Het creëren van de handleiding voor de corporate identiteit
-
Het definiëren en beheren van het externe imago van het onderwijs- en onderzoeksinstituut
-
Het organiseren van interne officiële correspondentie, het opstellen van activiteitenrapporten en het toezicht houden op communicatie-inspanningen
-
Promotionele inhoud creëren in geschreven en visuele media voor media-communicatie binnen het kader van sociaal verantwoord management
-
Externe stakeholders van het onderwijs- en onderzoeksinstituut identificeren en strategische doelstellingen en doelen vaststellen
-
Bijeenkomsten en samenwerkingen faciliteren tussen het onderwijs- en onderzoeksinstituut en relevante instellingen en organisaties